Browser not supported

You are using an old browser that we do not support anymore. Please consider using a modern web browser such as Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox for the best website experience.

Інноваційна система ACO Multitop призначена для вирішення сучасних проблем міської інфраструктури. Завдяки інтелектуальній структурі компонентів система легко витримує різні навантаження трафіку. Плоска поверхня системи забезпечують безпеку та комфорт.

Трапи ACO Multitop®


  • Мостові трапи мають верхню та нижню частини.
  • Можливе регулювання верхньої частини.
  • Низька висота мостових трапів дозволяє застосовувати їх в різноманітних конструкціях.
  • Легке обслуговування дозволяє економити витрати.
  • Проста експлуатація.
  • Решітка трапу обладнана шарнірним кріпленням та антивандальним захистом.
  • Трапи мають запобіжні виїмки, що дозволяє забезпечити безперешкодне відведення стоків з шарів гідроізоляції.
  • Високі гідравлічні показники.
  • Мостові трапи мають верхню та нижню частини.

  • Можливе регулювання верхньої частини:
  • Болт кріплення у фланці не має отвору, а лише заглиблення. Це забезпечує герметичність.
  • Трапи мають запобіжні виїмки, що дозволяє забезпечити безперешкодне відведення стоків з шарів гідроізоляції.
  • Фіксація гідроізоляції на фланці виконується за допомогою фіксуючого кільця.

  • Решітка трапу обладнана шарнірним кріпленням та антивандальним захистом.

  • Низька висота мостових трапів дозволяє застосовувати їх в різноманітних конструкціях.

Безгвинтова засувка із захистом із нержавіючої сталі, стійка до забруднення

  • Легке обслуговування дозволяє економити витрати.

Оскільки корпуси трапів підлягають спеціальним вимогам щодо робіт, використовуються більш короткі інтервали обслуговування. Тому корзина для сміття може бути меншою, ніж та, що використовується на дорогах загального користування. Швидке і легке обслуговування оптимізує витрати та зменшує необхідність контакту з трапом. У мостових трапів Multitop® час на відмикання та закриття зменшується до мінімуму завдяки безгвинтовим засувкам із нержавіючої сталі. Ці засувки були використані у решітках Multitop®.

  • Проста експлуатація.

Легке та швидке відкривання

Стабільна позиція при обслуговуванні/відкриті решітки завдяки куту відкриття 110º

Легке та швидке закриття

  • Високі гідравлічні показники.

Мостові трапи ACO Multitop® характеризуються високими гідравлічними показниками, пропускна здатність забезпечується завдяки відповідній геометрії виїмок та вільному простору під решіткою. Трапи Multitop® поставляються у стандартній комплектації з амортизаторами в рамі.

Мостові трапи ACO Multitop®, амортизаційні вкладки

Відсутність взаємодії/засмічення між решіткою та корпусом

Спеціальні вимоги до трапів для мостів зі сталевою конструкцією та шаром щебеню, наприклад, залізничних мостів

Сталеві мости
Корпус трапу повинен бути із нержавіючої сталі, для монтажу у конструкцію мосту

Мости з шаром щебеню
Обов’язковим є підключення/монтаж у стяжку. Потрібно звернути увагу на відповідні для нього розміри щілин/роз’ємів мосту

Модернізація мосту
Під час модернізації/ремонту мосту, замінюється лише його верхня частина/ верхній шар покриття мосту. У будь-якому випадку використовується або стандартна верхня частина трапа (HSD-2 / HSD-5), або теж специфічні для такого роду об’єктів, відповідні верхні елементи. У такій ситуації радимо скористатися експертною порадою наших спеціалістів

Трап мостовий ACO Multitop® HSD-2
  • клас навантаження D 400

  • з гвинтовим фіксуючим кільцем для регулювання висоти та гідроізоляції, з вертикальним відводом
    Детальніше

    Трап мостовий ACO Multitop® HSD-2
    • клас навантаження D 400

    • з гвинтовим фіксуючим кільцем для регулювання висоти та гідроізоляції, з горизонтальним відводом
      Детальніше

      Трап мостовий ACO Multitop® HSD-2
      • клас навантаження D 400

      • з безгвинтовим фіксуючим кільцем для регулювання висоти та гідроізоляції, з горизонтальним відводом
        Детальніше

        Трап мостовий ACO Multitop® HSD-2
        • клас навантаження D 400

        • з вертикальним відводом DN 150 з нержавіючої сталі, для мостів, що будуються методом поступового переміщення
          Детальніше