Browser not supported

You are using an old browser that we do not support anymore. Please consider using a modern web browser such as Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox for the best website experience.

Мостові трапи ACO

Загальна інформація щодо водовідведення з мостів

  • Область мосту, призначена для комунікаційних цілей (транспортного сполучення через перешкоди), покриття має бути забезпечене оптимальним водовідведенням, аби не спричиняти скупчення води, запобігати явищу "аквапланування" чи формуванню шару криги/ожеледі.
  • Міст має бути запроектований та побудований таким чином, аби забезпечити запобігання будь-якої шкоди через проникнення вологи та води з домішками хлору, мастил та палива.
  • На поверхні смуги руху транспорту не може з’являтися жодне скупчення води, яка може призвести до небезпеки під час морозів.
  • Мостові трапи, верхня частина яких є частиною смуги руху, має витримувати навантаження. У зв’язку з цим, трапи повинні бути відповідно стійкими та надійними в експлуатації.
  • Мостові трапи мають запобігати проникненню завислих речовин, грубих відходів та бруду до трубопроходів, щоб не допустити їх засмічення. Дуже важливо, аби мостові трапи відповідали специфіці конструкції мосту, наприклад, мости із залізобетону та металеві мости

Також мостові трапи мають відповідати спеціальним стандартам та правилам, що стосуються такого типу будівництва, як наприклад, метод поетапного переміщення у випадку будівництва великих
залізобетонних мостів.

Для того, щоб задовольнити ці численні вимоги, мостові трапи повинні бути спроектовані таким чином, щоб вони чітко відповідали сфері застосування.

Для досягнення оптимальних гідравлічних показників, мостові трапи зазвичай встановлюються на краю проїзної частини / вулиці біля бордюру.

Місце монтажу трапів можна порівняти з вуличними дощоприймачами, вбудованими біля бордюрів, біля краю дороги. Для таких трапів діє стандарт ДСТУ EN 1433 та клас навантаження С 250. Однак для мостів передбачається використання трапів класу D 400, тому що трапи встановлюються безпосередньо під проїзд транспорту на відміну від доріг загального користування (встановлюються в зоні бордюру або на узбіччях). Міжремонтні терміни для штучних споруд значно більші ніж для доріг загального користування, тому і трапи повинні забезпечувати надійне водовідведення протягом всього терміну служби. Через звуження смуги, транспортні засоби регулярно наїжджають на трап, отже,вони повинні бути стійкими до навантаження.

Згідно зі стандартом ДСТУ-EN 1433 для трапів, що використовуються на штучних спорудах, обов’язкова відповідність класу навантаження D 400.

Мостові трапи повинні відповідати наступним вимогам:

  • відповідати класу навантаження D 400 згідно зі стандартом ДСТУ-EN 1433;
  • обов’язкове шарнірне кріплення решітки трапу до рами;
  • петлі для кріплення шарнірів у трапах ACO можна знімати;
  • решітки повинні бути захищені гвинтами від несанкціонованого відкриття;
  • повинні забезпечувати водовідведення дренажних стоків з шарів покриття, а також забезпечувати функцію водовідведення під час будівництва